15 Mayıs 2016 Pazar

CAPTAIN AMERICA: CIVIL WAR - FİLM YORUMU




"Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı aynı adlı Marvel Comics'in Civil War çizgi roman serisinden uyarlanmış, 2016 yılında vizyona girmiş Bilim kurgu - Aksiyon - Macera filmidir. Başrollerde Chris Evans ve Robert Downey Jr. vardır." 






Gösterime Giriş tarihi: 6 Mayıs 2016 (Türkiye)
Yönetmenler: Joe RussoAnthony Russo
Önceki film: Captain America: The Winter Soldier
Uyarlandığı eser: İç Savaş
IMDb Puanı: 8.4/10


MERHABALAR!! Yılın en çok beklenilen bir filmiyle sizlerleyim. Ben de uzun bir üredir bu filmi bekliyordum açıkcası. Beklediğime değdi mi? şüphesiz evet!! Arkadaşlar filme bayıldım. Ciddi anlamda olmuş bu.
(DİKKAT SPOİLER İÇERİR!!)






Filmde çok fazla kahraman vardı aslında. Antman'den tutun Spiderman'e kadar bir sürü karakter. Hazır Spiderman demişken şöyle söyleyeyim; başta karakterlere bakarken bu çocuk mu olacakmış yani demiştim ama cidden salonu kırdı geçirdi ya. Harikaydı cidden. Bayıldım..








Filmin konusundan bahsedeyim kısaca. Bizim bu Avengers kafasına göre takılıp oraları buraları dağıtıp bazı masum canların ölümüne sebep olduğu için artık bir durun denildi bunlara. Hükümet imzalamaları için anlaşma öneriyor. Kaptan da kimsenin altında iş yapmamak için kabul etmiyor. Stark ise dağılmak yerine bir süre uyumlu görünmeleri taraftarı. Anlaşmaya uymayı kabul ediyor. böyle bir zıtlık oluşuyor. 

Bilmem nerenin kralını öldüren bir adam var. Bu adam kış askeri aynı zamanda yani Kaptan'ın arkadaşı. Kralın oğlu da intikam almak için bu adamı öldürmek istiyor tabii. Kaptan da durun aslında onun suçu değil zorla yaptırdılar dese de inandıramıyor. Sonra bu arkadaşını da alıp kaçacak bir yere, işleri güçleri var ama bizimkiler bunu uyarmaya gidiyorlar. Ondan sonra da iki taraf da inat olunca savaş başlasın yehhuu ^,^






Ya savaş var ya çok zevkliydi izlemesi. Spiderman resmen kahkaha attırdı. Ben Ant-man i izlememiştim o yüzden diyorum bu adamın olayı ne falan. Sonradan anladım. O sahneleri anlatmak imkansız zaten izlemeniz lazım. Neyse en sonunda Kaptan ve arkadaşı kaçıyorlar, diğerlerini de hapsediyorlar. Stark bir ara bunların yanına uğruyor ve Falconla konuşurken hata yaptığını söylüyor durumu anlatıyor, Stark da nere gittiklerini öğrenip arayı düzeltmek ve yadım için onların yanına gidiyor. Orada bir takım şeyler görüyorlar tabii ki. 









O sırada Bucky'nin zihnini karıştıran adam da orada. Stark'a bir video izletiyor. Annesini ve Babasını öldüren adamın Bucky olduğunu görüyor. Amerika'ya soruyor biliyor muydun diye o da bildiğini söylüyor. Aslında adamın amacı da buydu. Aralarını bozmak, içten bitirmekti takımı. Al kırdın kırdınn.. Ondan sonraki kısımda da fragmanından gördüğümüz kısım geliyor. Hani arkadaştık kısmı. 




Şu sahneleri izlerken az sövmedim Amerika'ya. ikisi birden nasıl daldılar adama Allahsızlar.. Amerika çok sinirlerimi bozdu yani. Aslında onu da severim ama bu filmde tam bir Iron-man'ciyim. 












Filmde çok fazla kahraman olmasına rağmen hepsi çok yerinde olmuş. hiçbiri fazlalık gibi durmuyor. Ama elf gözlerim Thor'u bir aramadı değil tabii. Yandaki pin de cuk oldu sankii :D 
Ayrıca bu komik pinleri de paylaşmak istedim ^,^

Kısaca söyleyecek olursam mutlaka izlenmesi gereken bir film diyorum. 



































0 yorum:

Yorum Gönder