22 Mayıs 2016 Pazar

THE ORIGINALS 3. SEZON FİNALİ (3X22) - DİZİ YORUMU

MERHABALAR!! Evet arkadaşlar bir süredir sınavlarım olduğu için bırakın yorum yazmayı diziyi bile takip edemedim zaten. Ama şimdi enfes bir sezon finaliyle geldim. Şimdiden söyleyeyim tabii ki bol spoilerlı bir yazı olacak. 
Kehanetin bittiğini sandılar başta Lucien ölünce ama sonra Freya içinin rahat etmediğini söyleyip bir baktı ki Klaus'un bütün düşmanları gelmeye başladı. 


Mikaelson ailesinin düşüşü Freya ile başlıyor. Freya'yı zehirliyor tipsi bir vampirella. Sonra aslan Hayley gelip kurtarıyor tabii ki. Sonra ortam kalabalıklaşmaya başlıyor. Marcl ve diğer o düşmanlar geliyorlar buraya. Çünkü neden? Çünkü Klaus'un düşüşünü görmek istiyor hepsi. Hepsi salak yemin ediyorum gerizekalı. Neyse Hayley'nin alında Marcel'i durdurmak için bir fikir geliyor ama onu şimdi söylemem. Her spoilerın da bir yeri var sonuçta :D


Sonra bizimkiler mekana geçiyor tabi ortam kalabalık burada çok fena şeyler olacak kokusu dağılıyor etrafa. Olmuyor da değil tabii. Olaylar olaylar.. 


Ben dedim olaylar olaylar diye. Marcel'e bakın Kol ve Elijah'ı devre dışı bıraktı. Isırığım ölümcül havalarında. Hayır Marcel sen kim köpeksin de şunlarla uğraşıyorsun. Bunu senin yanına bırakırlar mı? Kaldı yanına demeyin bu sezon düşüş sezonuydu o açıdan düşününce gayet yeterli bir sezon oluş. Bir sonraki sezonda göreceksin sen ehehe. 

Bu Marcel'i de bir seviyorum bir sevmiyorum. Biraz o haklı biraz da bizimkiler. Ama sonuçta bizim tarafımız Klaus'un tarafı olduğu için senin haklılık payın olamaz sayın Marcellus hıh ^_^

Neyse nerede kalmıştık?? Sürprizzzz!!! Bakın kimler gelmiş. Özlemiştim ya iyi oldu gelmesi. Hayley'nin fikri işte buydu. Geldi ve yeter diye bağırdı Klaus da ısırılmadan. Canım Rebakah <3 Tabii lanetli olması biraz kötü. Gerçi hiç doğru dürüst izleyemedik şu kızı; ya başkasnın bedenine  koydular, ya şehirden gitti ya da hançerlendi. Neyse ki sezonu kapatadan bi hi! dedi bize. 
Sonracııma Rebakah gitti dedi iyileştir abilerimi falan. Sonra Marcel "There is no cure" diyince ne demek der iz no kûr ya ne demek naptın sen falan oldu. Hayır Marcel sen de bi düşün de ki zaten tedavisi yok bunar benim sevdiceyimin abisi acaba ne der. Biraz düşün sonra ısır derdin ne yani?? Sonra da dedi Klaus' u öldürmeyeceksin herkesin içinde yargılanacak. Lütfetti o da..

Bu sırada önce konuşan Marcel hepsini gaza getiriyor tabii. Sonra Rebekah abisini savunmaya başladı o da işte böyle mi savunacaksın falan. Ardından Rebekah yine delirmeye başladı sonra da Klaus için saydırmaya başladı. Yie yerinde olmayan bir spoiler vermeyeceğim tabii ki. ama böyle diyerek vermiş gibi de oldum. Neyse sonra unutmadan söyliyim böyle deli numarası yaptı ki en azından ölmeden canlı kalsı diye. sonra Klaus'u o kara büyülü olan sonsuz ızdırap veren hançerle hançerledi Marcel. Zavallı Klaus kendini feda ettiii..
Sonra Freya da hepsi ölmeden Hayley tedavi bulana kadar hepsini uyutup çiçekli böcekli bir yerlere hapsetti. Olan Klaus'a oldu be yazık valla pehh..



Burası o çiçekli böcekli yer. Klaus hariç hepsi burada. Canım Klaus. 





Hayley de hepsinin bedeniyle New Orleans'ı terk ediyor Hope ile birlikte. 



Ondan sonra Vincent spor salonuna gidiyor bakıyor ki bir sürü ceset. Sonra Marcel'e diyor ki ben sana serumu bunun için mi verdim abv bu ne lan. O da diyor ki doğru olanı yaptım. Vincent durur mu yapıştırır cevabı: hepinizin aq. Tabii ki öyle demiyor ama sövse daha iyi yani. Salak o da ne diye veriyorsun serumu şuna. Oh iyi ki de öldü o Cami ve Davina gram üzülmedim. 
Bu da fedakarlık yapan Klaus'un hazin sonu. Ulan yazık be insafsız Marcel.. Duvar örüyor adamın üzerine. O duvardan çıkınca o sana napacağını biliyor sen üzülme..




Evet arkadaşlar harika bi sezonu malesef geride bıraktık. Umarım yeni sezon çok daha iyi ve o kadar uzun aralar olmadan devam eder. Yeni sezonda görüşmek üzere ^,^ 


0 yorum:

Yorum Gönder