14 Nisan 2016 Perşembe

S*KTİR ET AŞKI - KİTAP YORUMU

Kitap Adı: S*iktir Et Aşkı
Yazar Adı: Tarryn Fisher <3<3
Goodreads Puanı: 4.20
Yayınevi: Aspendos
Sayfa Sayısı: 344


TANITIM BÜLTENİNDEN
Aşkların en güzeli yaşanmaması gereken aşktır. 

"Hayatın basit olmadığını biliyordum çünkü ben de basit değildim. Hatta basitten daha fazlası olduğumu ve normal pek bir yanımın olmadığını öğreniyordum. Bir adama âşık olmak zaten başlı başına bir şeydi ama bir rüya yüzünden en yakın arkadaşınızın sevgilisine âşık olmak..." 

Helena Conway âşık olmuştu. İsteksizce, farkına varmadan. Ancak haklı sebepleri vardı. Kit Isley onda olmayan her şeye sahip. Ve Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisi olmasaydı, her şey çok güzel olabilirdi belki. Helena kalbini susturmalı, doğru olanı yapmalı ve başkalarını da düşünmelidir.Ta ki bunu yapmayana dek.


MERHABALAR!! Ben yine enfes bir yazar ve kitapla geldim. Aylardır şu kitabı bekliyordum saolsun Aspendos hemen çevirdi bizleri bekletmeden. Önce Marrow sonra F*ck Love. Aslında kitap erken bittiği için baya üzgünüm. Hatta dün bitirecektim ama pişman olurum diye durdurdum kendimi. Arkadaşlar inanılmazdı.. Tarryn’i okuyan bilir, kelimeleri nasıl bu kadar anlamlı kullanabildiğini anlamıyorum, anlayamıyorum.  Hep kızmışımdır kitapları ince ince diye ama bütün bu olaylara daha uzun kalbim dayanır mıydı emin değilim. İnce ama dolu yazıyor. Fazlasını istemek benim aç gözlülüğümdür belki de. 

Kitapta gördüğü bir rüya yüzünden arkadaşının sevgilisine aşık olan Helena, rüyasında onu aldatan erkek arkadaşı Neil, Helena'nın en yakın arkadaşı Della, Della'nın sevgilisi Kit, Kit'in eski sevgilisi Greer.. Kitap bu beş karakter üzerinde dönüyor. Tabii ki yine sevdiklerim ve sevmediklerim olarak sınıflandırıldı kafamda: Della ve Neil hariç diğerlerini sevdim. Baya sevdim. Zaten sevilmeyecek gibi değiller. Arkadaşının sevgilisine aşık olmak mıı ıyyyy dediğinizi duyar gibiyim. Arkadaşlar bu Tarryn, emin olun o saçma klişelikten milyon mil uzaklıkta bir kitap bu. 

Aslında kitap hakkında pek bilgi vermek istemiyorum spolier veririm yanlışlıkla diye o yüzden yazacağım her cümle sadece kitabın ne kadar harika olduğunu  anlatacak. O yüzden hemen gidin alın, sipariş verin işte elde etmek için yapın bir şeyler. Benim kadar sevmeyin ama çok seveceksiniz eminim. 



"Kalbinde Bir şeyleri harekete geçirdim ve ardında oradan ayrılarak seni tek başına yanman için bıraktım. Beni affet, Helena. Seni dünyanın zalimliğinden korumak istemiştim, o zalimin ta kendisi olmak değil."

"Hayatlarımızı kontrol edebileceğimizi düşünürüz ama aslında bizi kontrol eden hayattır. Hayatımıza dokunan her şey bizi kontrol eder. İnsanlar sandığından çok daha fazla zayıflar aslında. Kontrol edebildiğimiz tek şey tepkilerimiz. "


"'Ben doğru kişinin yanlış kişinin izlerini silebileceğine inanıyorum.'
'Tabii ki.' Ama ben öyle düşünmüyordum. Çünkü eğer bu doğru olsaydı dünyada yitip giden aşklarına hasret kalan bu kadar çok insan olmazdı. Her zaman doğru olanı istemiyorduk. Sahip olamayacağımız şeyi istiyorduk. "


(Her alıntıyla uyumlu pin bulamıyorum malesef. Zaten paylaşmak istediğim çok fazla alıntı var, bütün kitabı yazabilirim zor durdum ^,^ ilk fotoğraf bana ait ötekiler alıntıdır. )



0 yorum:

Yorum Gönder