9 Nisan 2016 Cumartesi

THE ORIGINALS 3X16 - DİZİ YORUMU

Merhabalar!! Bu ara biraz daha musait olduğumdan dolayı izleyemediğim bölümlerden başlayarak yorumlara başlıyorum. Böyle sezon ortasından dalmak pek hoş olmadı ama napalım şuan yapabileceğim bu ne yazık kii :) Bu bu arada yorumlarım spoiler içerir o yüzden izlemediyseniz ona göre okuyun ^,^

Hatırlarsanız 3x15 da kalan son ak meşe parçasını Vincent bulmuştu. O sırada içeri yine çok güzel bir vampir gelir. Yine dememin nedeni kadın çok güzel olması. Şu dizideki bütün kadınlar çok güzel yahuu.. Cami hariç neyse ki bölümde onun o meymenetsiz suratını görmek zorunda kalmadım. Bu kadın birinin emriyle geliyor ve bir şekilde onu alıp gidiyor. Kimin için çalıştığını şimdi söylemeyeceğim ehehehe ama ben çok sinir oldum. 




Evet Finn beyler teşrif etmişlerdi yine hatırlarsanız. Kol tabii büyük bir nefret içerisinde. Hani öldürmüştü ya onu o yüzden intikam almak istiyor doğal olarak. Elijah da ailenin koruma meleği, mantık abidesi, aklı başında tek insan olması hasebiyle tabii ki durumu kontrol almaya çalışıyor. Eh bu nefreti bastırmak Kol için biraz imkansız tabii ki. Adam haklı. Meymenetsiz Finn.... 



Klaus ve Hayley de Hope'u korumak için bir süre uzaklaşma kararı almışlardı. Bunun için Hayley'nin eski dostundan yardım almaya gittiler. Bu sırada adam da daha yeni dönüşen bir kızdan bahsetti Hayley'e. Hayley'nin eskiden tanıdığı biri. Küçük kız tamamen yalnız olduğu için onunla görüşmek bir konuşmak istiyor tabii ama Klaus pek sıcak bakmıyor bu fikre. Bizim sorunumuz değil diyor. Hayley asi bir girl onu dinlemiyor tabii. 


Kalan son ak meşe de açık artırmaya çıkacak. Bunu için bir adamın adını falan kullanarak Marceller bu işe el atıyorlar. Josh gidiyor o adammış gibi. Ama kadın yemiyor tabii. Bir güzel pataklıyorlar.  Ama Josh alacağını alıyor. Ak meşeyi değil tabii. Kadını izini sürebilmek için gereken şeyi. 






Kadını sıkıştırıp alması gerekeni alıyorlar bizimkiler. Ama kadın kimin için çalıştığını söylemiyor. Öldüreceğini iddia ediyor. Sonra kadını alıp kaçırıyorlar. Ama yine istedikleri bilgiyi alamıyorlar. Vincent'a şekilli şüküllü bir şeyler oluyor. Atalarımız seni öldürmemi istemiyor diyip onu serbest bırakıyor. 





Finn'in istediği şey vampir bedeninden kutulup bir cadı bedenine geçmek. Kol için Devina cadısı salak neyine güveniyorsa gerizekalı adamı o bedenine hapsediyor. Sonra tabii Finn bunun saçını başını yolacakken Kol geliyor sonra bunla kavga falan ediyor. Tam o sırada hadi Elijah yetiş dergibi bekliyoruz ve beyfendi geliyor. Olaya el atıyor. 



Sonra bu sırada Elijah Marcel'den aldığı ak meşeyi yok etme için şekildeki gibi fırlatıyor ateşe yok etmek için ama Fİnn alıyor onu çünkü vampir bedeninde sonsuza kadar yaşamak istemiyor. Bu da son şansı bununiçin yalvarıyor adetaaa. sonra bu şerefsiz Lucien da att yok et falan diyor ama Elijah bunu Freya'ya emanet ediyor. Kimsenin bulamayacağı bir yerde saklamak için yol çıkıyor.





Burada klaus Hayley ve dönüşen minnak kurt kız var. Klaus bir şeylerin ters gittiğini söylüyor fark ediyor. Elijah da Klaus da onu arayıp güvende olduklrını ve geri gelebilceklerini söylüyor. Klaus da ona bu fark ettiği durumu anlatıyor. Avcıların kurtları öldürmeye başladıklarından bahsediyor. 





Ve benim küfrettiğim sahne.. Freyayı kaçıran şerefsiz Lucien. Ak meşe onda. Kimse güvende değil şuanda ve yani ne desem bilmiyorum. Bölüm yine en başına döndü. Şu kazığı yok edecektiniz ya valla.. 





Evet arkadaşlar bu bölüm için kısaca ( pek kısa değil gerçii) olayları anlattım. Her zaman böyle sahne sahne gidebilir miyim bilmiyorum. Vaktim oldukça sahnelerle yazmayaa çalışacağım. Hem daha açıklayıcı ve okunası olur diye düşünüyorum. Açılışı da yapmış oldum. Artık başka dizi ve bölümlerle görüşmek üzere :) 



0 yorum:

Yorum Gönder